Продавець Интернет магазин "Златоуст" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
374 відгуків
Православный интернет магазин "Златоуст"
+380686521987
+380675189685
+380675189685
Viber, WhatsApp
+380664201974

Листи духовним дітям. Ігумен Никон (Воробйов)

Ціну уточнюйте

Немає в наявностіКод: МГ0164-2
Замовити в 1 клік
Листи духовним дітям. Ігумен Никон (Воробйов)
Листи духовним дітям. Ігумен Никон (Воробйов) Немає в наявності
Замовити в 1 клік
  • +380 показати номер +380675189685 дод. Киевстар Viber, WhatsApp
  • +380664201974 дод. МТС
  • +380 показати номер +380675189685 дод. Киевстар Viber, WhatsApp
  • +380664201974 дод. МТС

 

Листи духовним дітям. Ігумен Никон (Воробйов)

 «Більшість не розуміє християнства. Деякі зрозуміли; зрозуміли, що найголовніше — спонукати себе і робити, заповіді Христові, і каятися у своїх недоліках і порушеннях заповідей, каятися завжди, вважати себе непридатними для царства Божого, благати Господа про милість, як митар: «Боже, милостивий будь мені, грішному». Ось мій заповіт вмираючого: покайтеся, вважайте себе, як митар, грішниками, благайте про милості Божої і шкодуйте один одного».

Ігумен Никон (Воробйов)

 

 

Мир вам і спасіння, дорогі ... !

Вітаю М. з Ангелом, а вас з іменинницею. Нехай благословить вас Господь і подасть всякі блага, тимчасові і вічні.

Як здоров'я М. і К.? Нехай без розуму не стомлюються роботою. Це гріх. Треба все робити по силам. На тілесне всі сили вбивають, а на душу залишається кілька сонних хвилин. Хіба так можна? Треба пам'ятати слова Спасителя: «Шукайте перш царства Божого»... та інше (Мф. 6:33). Ця заповідь, як "не вбий", "не блуд" і пр. Порушення цієї заповіді часто більше шкодить душі, ніж випадкове падіння. Воно непомітно охолоджує душу, тримає її в нечувствии, а часто призводить до духовної смерті: "нехай мертві ховають своїх мерців" (Мф. 8:22), мертві душі, без почуття духовного, без запалу в учиненні заповідей, ні гарячі, ні холодні, яких Господь загрожує «изблевать від уст Своїх» (Об'явл. 3:16). Треба хоч один раз в добу на кілька хвилин ставити себе на суд перед Господом, як ніби ми померли і в сороковий день стоїмо перед Господом і чекаємо вислови про нас, куди Господь пошле нас. Поставши подумки перед Господом в очікуванні суду, будемо плакати і благати милосердя Боже про помилування нас, про відпущення нашого величезного неоплатного боргу. Раджу всім прийняти це постійне прагнення до смерті. Краще ввечері, а можна і в будь-який час, зосередитися всією душею і благати Господа простити нас і помилувати; ще краще кілька разів в день. Це заповідь Божа і Св. Батьків, подбайте хоч дещо про душі своєї. Все проходить, смерть за плечима, а ми зовсім не думаємо, з чим постанемо на суд і що про нас вимовить Праведний Суддя, який знає і пам'ятає всяке наш рух — найтонше — душі і тіла від юності до смерті. Що ми будемо відповідати?

Св. Отці тому тут і плакали й благали Господа про прощення, щоб не плакати на Суді і у вічності. Якщо вони потребували плачі, то ми, окаянні, чому вважаємо себе гарними і так безтурботно живемо і думаємо тільки про житейському. Вибачте мене, що вчить і нічого не робить.

М. образилася взимку, що я їй не даю вказівок, що робити і читати, а сама п'яти хвилин не виконує. Ось роби, М., те, що зараз сказав, тільки як слід, тоді не треба буде тобі нічого і читати, отримаєш набагато більше, ніж якщо б з ранку до вечора читала. Вся справа в тому і є, що читаємо і знаємо, що треба робити, а нічого не робимо. Чекаємо, щоб за нас який-небудь дядько зробив. А адже можемо отримати доля безплідною смоковниці. «Проклятий всяк, «творяй діло Господнє з нехтуванням» (Єр. 48:10). А ми творимо справу нашого спасіння? Як молимося, як виконуємо заповіді, як каємося і ін., та ін.? «Сокира при корінь дерева лежить»...(Мт. 3:10).

Вибачте мене, і будете молитися про себе і про мене. Привіт і благословення Боже всім. Пишіть.

   

                                                                                     Дорога м. Валентина!

Як Ваше здоров'я? Чи вірно, що воно так погано, тому що Ви не можете сюди приїхати або Вас не пускають? Що-то я думаю — вірніше останнім. Мариша не хоче пускати Вас на тій підставі, що вони з Катею не зможуть порозумітися. А адже минулу зиму вони жили вдвох навіть дружніше, ніж з Вами. Треба б відпочити Вам хоч скільки-небудь. План Марішін, щоб О. М. жила з Катею, а Ви з Мариша сюди приїхали не може здійснитися, т. к. О. М. жити без Вас з Катею, коли син хворий і сестра (Поля) теж хвора одні будуть жити в Оптиної, не може. Та й справді, заради чого вона має жити з Катею, всього соромитися, втрачати останнє здоров'я, не отримуючи нічого натомість духовного, раз Ви самі поїдете. По-моєму, це ясно, і я насильно, проти її волі, змусити жити не можу, так як це було б гріхом з мого боку.

Марише і Каті треба зрозуміти, що потрібно боротися ним зі своїм поганим характером і більше думати про своє майбутнє життя. Вони ж з-за роботи і матеріальних причин забувають і Бога, і вічне життя і готові в сліпому подразненні на що завгодно. Не хочуть помовчати, потерпіти, попросити пробачення один в одного. Сказано: «Один одного тяготи носіть» (Гал. 6:2). Мариша більше розуміє і знає. Вона повинна вважатися з Катею і її недоліками і заради свого і її порятунку потерпіти, поступитися, попросити вибачення, хоча б і не була винна. Також не слід занадто земне цінувати. Хай би поменше заробили або збиток де понесли — треба потерпіти заради придбання духовного або навіть і спасіння душі. Коли я був там, і Ви — що вийшло? Без свого бажання іншої нічим не може допомогти.

Дивіться, як Ви знаходите кращим, так і зробіть, а я був би радий, якби Ви приїхали. Могли б і Мариш і Катя пожити у мене по черзі.

Переїжджати у Козельськ я відмовився, так як не бачу підстав для цього. Тільки дохід тут поганий, а в інших відносинах мені тут краще, та й для моїх духовних (чад) це не шкодить. Там же я ясно бачу, що будуть мені великі неприємності по службі, т. к. заздрість і злість, і ін. не перестануть, а може, і посиляться проти колишнього.

Я був у Смоленську у начальника. Він поставився до мене дуже добре. Переходити в Козельськ теж не радив. Він дозволив мені з'їздити до Вас ненадовго. Я було хотів зі Смоленська прямо до Вас приїхати, але щось утримало мене. І серце відчуває, що я правильно зробив не поїхавши. Начальник дав мені дозвіл поїхати, коли захочу, не питаючи його знову. Якщо буде крайня потреба в мій приїзд, то напишіть, і я приїду. Матінка, Ви це лист прочитайте уважно і розкажіть тільки іншим, що знайдете за потрібне, а не читайте.

Здоров'я О. дещо поліпшилося, а то була така погана, що я боявся, що толку не буде, та й лікарі налякали, сказавши, що якщо не буде добре харчуватися, то не протягне. А тепер є надія, що видужає.

Я думаю, що О. С. в душі не бажає, щоб я переїхав туди. Та інакше і бути не може. Він тільки соромиться це висловити. Я не хочу йому заважати, нехай він краще влаштує на службу О. і Лізу.

Матінка, якщо хто сюди приїде, нехай привезуть крісло і книги з етажерки.

Вибачте мене, люба матінко, і моліться за мене. Якщо я що роблю чи говорю не так, Ви мені напишіть.

Привіт Марише і Каті та іншим.

   

Характеристики
Основні атрибути
Стан Нове
Кількість сторінок 80
Рік видання 2002
Вид палітурки М'який
Країна виробник Україна
Мова видання Російська
Тип поверхні паперу Матова
Тематика Християнство
Користувацькі характеристики
Видавництво Місіонерський відділ Львівської єпархії УПЦ
Розміри 145х200мм
Папір Газетна
  • Ціна: Ціну уточнюйте