Продавець Златоуст розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
678 відгуків
+380 (67) 518-96-85
Златоуст. Інтернет магазин
Кошик

Живий колос. Святий Святий Микола Кронштадський.

Ціну уточнюйте

Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн

  • Немає в наявності
  • Код: МГ0504-1
Живий колос. Святий Святий Микола Кронштадський.
Живий колос. Святий Святий Микола Кронштадський.Немає в наявності
Ціну уточнюйте
+380 (67) 518-96-85
КиевстарViber, WhatsApp
+380 (67) 518-96-85
Киевстар Viber, WhatsApp
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Купити Живий колос. Святий Святий Микола Кронштадський. Обкладинка м'яка. Папір газетний. 235 стор. Розміри 145х200х10 мм.

 

 

Живий колос. Святий Святий Микола Кронштадський.


Опис

     Справжній збірниксько-вдихальних думок про. Івана становить останній його щоденник, написаний 1907-1908 рр. Поручній редакцію свого щоденника, о. Іван назвав свій новий щоденник "Живий колос". Важко описати щиру радість Батюшки щодо свого нового видання та його захоплення від даного їм ж назви щоденника. Ця радість завзятого трудівника на нівіневанева знайде віддалену схожість на радість згорбленої праці паху, який побачив багатообіцяючий плід своїх безперервних трудових робіт. Його праця є "живою Колос", тому що насіння його є "гладоголи живота вічного", слово Боже; це — "живий колос", тому що кожне зернятко, з вірою взяте з цього "колоса", буде початком нового життя в Бог. Зрозуміла чиста радість Батюшки, молитвим і сльозами трудившись 53 роки над посадкою і поливкою зерен божественним і заспокійливою свідомістю всієї праці своїх. 
     Думки про Бога, віру, віру, віру, життя укупі, життя вічна, складники вміст щоденника о. Івана, — це атмосфера, у якій може і має жити душа 56. У цьому виданні думки про. Івана згруповані в п'ятьох розділах. У першому розділі йдеться про віру та Церкви православної, про ставлення сучасних духомників до віри та Церкви, що руйнують справу Бога, серед яких перше місце посідає найбільший ворог православ'я Толстой і прогріхмальськихалістів. У наступних трьох розділах зображується необхідний шлях 654 від землі на небо, шлях звільнення відгріхи та диявола та сходження до 53 через виконання Кроссян. Нарешті, в останньому розділі містяться думки, у яких Батюшка говорить про свій душевний настрій, про боротьбу з ворогом порятунку, про прагнення до 53, хоче швидше "повидити Його, бажаного, всеплого, прекрасного, всеблаженого, безсмертного батька і Волдику,ge йому особисто", заслуговувати та похвалити Бога за 79 років життя і за 53 роки 67, за темпи і полегшення, за божественну витривалість і досконалестача в поконні, особливо за праву таїнство Тела та Крові Хвойних, одним словом — "завдяки Бога за все, за все!" 
     Справжній щоденник становить ніби заспокійливе емоційне замовлення, залишене дорогим Батюшкою всім щиро зрілим людям, вірою в Бога і Chвойською Церква охочих врятувати свою душу. Проникний погляд Батюшки найбільше ґрунтується на заглибленні нашої свідомості в сенс падіння людини та викупу її Синього Бога; як долучитися до): 24, а в Нім долучитися до вічного блаженного життя — ось чому вчить про. Іван у своєму житті Останній труд, вчить, звичайно, за вказівкою Слова Бога та Святого Церкви і за власним стосом подвигу, метою якого було це блаженне з'єднання здовіллю. Надалі дається коротке виклад цих поглядів, як воно відкривається за витоками тут останніми заповідями Батюшки, на що благоив нас сам о. Іван. 
     За звабленням диявольському, прослухувавши striste в раю, людина відпала вільною волею від любові Бога та перенесла зіпсовану любов на самого себе (егоїзм) і на предмети земних. "Проміняти Бога на творця, любов до Творця - на відданість луковому твордю, стулний невіддільний союз з Творцем - на чистий, Фруктовий, злий і тяжний союз з тварами" було справою крайнього божевілля. "Плоткою красою й хвилинною пристрастю ворог претендує, а від Джерела небесної та вічної краси, від Бога and у що Його вважає і в смерть пориває. Ось божевілля!" Дуже шалене падіння людини за необхідними наслідкамигріву. Падіння було глибоким, широким і згубним. Черезгрість ми стали чужимиstою, які не чинять Йому, втративши образу Бога, кшталт Його величі та наблизившись до диявола, носія злочину та зла;грів позбавив людини свободи в Бозі та зробив його рабом шаленої метушні та тління. Розмігшись з 51, Джерелом життя, людина наслідувала лукощі вражання, його суєту, пристрасть до тління, озлоб, гордість, гордість і смерть. Разом із людиною і весь світ, створений 1,5 року з нічого, став чужим благом. 
     Алегрів, цей "яд сахари", одного разу сприймав людину, заразив усе людство. Єва спокусилася плодом забороненим, і ось усе людство впало в красу житейську, стало принаджуватися. Падіння стало постійним і неминучим: жодні закони громадянських не в силах утримати людину від падіння; продукт заступається з нами в утробі матері та в поясних батька і з віком нашого зростає і зміцнюється. Кожна людина сама усвідомлює своюгрівність, відчуваючи себе в стані втрати, що обтерлася, а по-друге, відчуваючи примусове прагнення до зла, позаяклий дух, з моменту падіння людини, почав владно їжте в ньому, тоді як добро та Джерело його — Бог, який вийшов із серця людини, не нудить, а приваблює до себе моральною красою, світом душевним іратими вічному житті. грів мучений для людини, діючи в ньому "власно, ненаситно та згубно", вбиваючи душу та тіло повіки, але він так само владно вабить людину своєю "прілістю"; нестерпність і чарівність — ось різкі, але основні властивостігріву взагалі. "Прогріш,гріш! Скіль ти пагубен!" 
     "Скілько ворогів у людини падлого, полонника! Власна підступна, багатострасна чистота, диявол, що бадьорить і підступно ловить надсолодям нашої, світласливий ілесливий, з усіма милими традиціями та принадами, з усією суєтою і непостійністю своїм". Хоча люди самі винні у проступах, але рейх є причиною безоднісних вчинків. Застережна від диявола та визиваючи йому "гадюче горло" як першому відступнику від Бога, Його вічної справедливості, порядку, світу та блаженства, вказуючи всім на нього як на ворога, хульника та лезця нашого, о. Іван оголює перед нами козли дияволські і його безобрази. Орудієм дії на людину диявол вибрав світ, принади світу, над якими він здобув владу як "князь світу", коли людина, бувши видатною вражою лесті, втратила владу над природою (світом) і начальство своє передав ворогові. Своєю всескверною, смертоносною і нестерпною отрутою диявол діє як зараза, на найслабші сторони, тобто на пристрасті, що утворилися в нас після падіння. Розраховуючи на невнімання й легковажність людини, ворог наш діє або несподівано наноситьсясинами, бажаючи odyвати запал, або красою тілесної краси та хвилинної сласті. Позаяк головнапок Бога є любов як основна ознака блаженного життя ("якщо я роздаваю все майно своє та віддам тіло своє на спалення, а любові не має, немає мені в тому жодної користі" -1 Кор. 13, 3), то й диявол як основна постанова приставив також любов, але не священну любов доневагу і в ім'я Боже, а любов світу цього — любовгрітливої та любов почестей світу цього. "Поспішить, поспішає неймовірно, ловить людину диявол, щоб загубити його назавжди". І скільки багато хто став уже ціною широко розставлених мереж диявола, ціною його широкої вогняної пащі. Який він поглинаєфіксаних. Той, кого подолає й переможе диявол, піддається вічному полоні, сорому та мукі. "Враг нашого порятунку ось уже близько восьми тисяч років залишається вірним своїй луковій згубній системі". Але диявол таїться від людини, приховуючи свій беззподібний вигляд і безглуздий вигляд, щоб людина не зненавиділилася й не відчуває до неї від обертання й ненависті. "Про, окаяний, геть від мене, ворог істини та справедливості Бога!" 
     Світ, князем і паном якого поставлений від Бога людина, цей світ, як знаряддя диявола, став також ворогом людини. Для того, щоб перемогти цього ворога, "дивися на все, як на тінь той, хто минає", говорить о. Іван. 
     Нарешті, ворогом людини зробилася його власна багатострасна чистота. Вона через тисячу похотей хоче видалити душу від Бога, розслабити, сквернити та качати її. Тому святівля впродовж усього свого життя намагалисяктитися злоттю або її владною й згубною дією на душу. Пості та муки плоті (болезі) — необхідні рятівні дії для подолання цього Shish "домашнього" ворога. Спасітні для нас муки плоті надсилаються на нас Самимнева", від Нього виходить кожне добро; тому не ремствування, а терпіння і подякиstа мусить піднести вірувальну душу навіть за найважчі хвороби. Сам багатоЩе лоявої плоті від днів свого дитинства, Батюшка, повторюючи слова дядьканеванева", каже: докіль я буду з тобою, хто мене позбавить від цього тіла смерті? (Рим. 7, 24). 
     Для того, щоб знову з'єднати людину зневажити зневагу, відновити в ньому образ Божий та витягнути від згубної принади, з'явився на землюзаря, Син Божий. Якщо людина втратила богозрівняння, то Сам Богволілрівнював себе людині в втіленні; якщо людина палала гордим прослуховуванням устотворчих, то благодать викупив наскірливим виконанням закону; якщо безсильне людство мало страждати муками диявола, то Боголюдина, рятуючи людей від мереж ворога,морився сам і вловив нашого вбивцю диявола. "Cardec Бог, постраждавши та умерши за нас іслухняний, потопив благодатю Своєю все злочин, що вірить у Нього роду людського"; тому викуп є данина людям вторинного, морального буття, або, згідно з Письмом, — пакібування. Втілення Синого, як велика милость, у якій проявилися правда,HED, доброта і всемогутність Бога, було засобом надприродним, тому що надзвичайно, дивно, велично, безцінно людське природнество. Так сталося порятунок людей, у якому дано людині більше благодатності, ніж це було до падіння. Тільки прихильники в 664 і засновану Ним на землі Церква отримують порятунок; поза же Церкви, якій вручене справжнє навчання Хресто-, рятівні таїнства та керівництвокролів, немає порятунку. "Про Божественну нашу віру, Божественне православ'я, паче сонця сяйливе православ'я, завойоване нам кров'юмноюгру, іераршею, годинниковою, препорівнянничною і всеправедичністю, прийди до нас! Про дорогоцінну перлину! Про скарб, зігріте на полі (в серці та в Церкви)! Про оновлення! Про нетіння! О свете! Про сіль Божественна! Про сонце світле! Про найвічне життя! Про примирення досконале залісітними людьмисорства! Про золотий ланцюг із небом! Про злате драбина на небо!" 
     Хочамальовці досконалі, хоча страшна кров Синого, приносячи на літургії, щодня ходує за нас перед престолом Небесного, але кожна людина має усвідомлено засвоїти собі порятунок, кожен сам має привласнитися 192-3 помислом, всією душею і всім серцем, користуючись для цього благодатними засобами та вказівкими Церкви. "ПознайХочеямям у всьому його дусі, плані істинним, у його повній ідеї, величній широті, благості,невазі, Gold> і правостійся величчю справи Бога, справи порятунку людського роду, 67 і віддано схилитися перед ним і будь виконавецьської добродійства за допомогоюacлу Бога" — ось коротко, але виразно зображений прямий і єдиний шлях поклонника. 
     сюджують наш Син і Син, що вірить, від кожного чоловіка вимагає зсув, який буває тим важчим, чим сильніший вкоренев людину космос. Підвіг цей полягає в тому, що по-перше, необхідно знати своє жахливе падіння і потреб відновлення і виправлення; будь строгим поетом самого себе, спонукаючись тим, що є Strist Судія, кожен момент, що судить тебе, і що кінець твій близький; свою волю, схильну догріхи, склади зі священною волею божественною, і тимиришся перед досконалістю Бога. "Вгамуйся себе, оплакуй своє невіра, нерада, косість, лінність, суєтність, божевілля та інші пристрасті". По-друге, потрібно щиро покаятися в простуд своїх, гнути їх не тільки на словах, але навіть у думках. Часті спогади мук Господа1331, Його викупальної смерті хрестової, мертвих і підхоплення на небо та другого приходу для суда над живими та живими розташує серце доневаги. "Ти маєш щиро завжди дряпатися, бо за твої такожгрівали Ангел Божий". "Якщо бгладоризмановарюкзая не приніс себе охоче в жертву за нас, нам не було б даноктянцю, а заради Його жертви її дано всім родичам, і всі дійсно розуміють старанно користуються ним, змінюються Божественною зміною, робляться новими людьми, з новими думками, бажаннями, намірами, справами й рятуються, просвітлюються і 56 року присвоюються". Тільки за безумією люди не йдуть на покаяний заклик Церкви. Безмірно довготерпіння Боже, що кличе всіх доневаг, повне та досконале простирадло звучить на благодатних покоях. 
     Третя сходинка до неба — боротьба з чистотою всередині себе, відвоювання шляхетності духу та чистоти душі та тіла. Народившись у істині та приєднавшись до святої Православної Церкви, ми маємо бути чисті. Щоб позбутися розпусти та стати синами світла, потрібні пости,невагу та подвиги, потрібно розпинати пристрасті плоті (особливо збудливої вроди) і чинити опір будь-якому злу. Через постійну боротьбу доведеш до такого стану, коли душа відчуватиме догріху, коли оздоровлене здоров'я, як голоснова, негайно відбиватиме будь-які будь-які дотики догріхи, а доянка душа відчує серцеве розташування. 
     Отже, четвертій і останній щабель на небо, вдові — сталі дотримання по дорозі чесноти, по дорозі виконання заповідямвеликим. Тільки безумець може відмовитися від виконання заповідей вірних, у якихексивність і блаженство, життя інева мудрість. "Наша життя є безперервне випробування за допомогою життєвих обставин і зіткнень з людьми - наскільки ми стараючи душею і серцем віри, надії та любові доневагу своєму,сотою своєму, і любові до ближнього і наскільки схильні до лихохи та різних життєвих плотім, або дотримання диявола, який діє через пристрасть плоті плоті плоті та принади світу". Відчувши так людей. Бог допускає дияволові діяти зловісно, щоб більше в нескінченність продемонструвалося терпіння і щоб тим яскравіше просіяли подвиги та доблиски людей, відданих поклоннику; для неракасних ж (каків і Лев Толстой)ьорість Бога послугує для множення покарання. І ось, з уст сповненогоодоростей виливається полум'яна Асалина): за всю сучасну нам Росію: "царі, врятуй народ російський, Церква Православна в Росії - всюди крім брудна, усюди невіра,ичства, годівлі... Голоси, все в твоїх руках. Ти — Володар!" 
     Перша й основна вимоги законуяса — любов до Закону. Потрібно любити Бога, тому що в Ніжному дні життя, священності та світла; всі Його справи та вся природа несе безмежну досконалість свого Творця — благого, пресотворного, нескінченно розумного; особливо голосно говорить про досконалості Творця душу Людська, створена за образом і подобою Бога. Любов до 53 потрібно думкою про постійне мислення Божевим про людину — і падшем, і викупленим. "Тебе, людина, щодня, годину, хвилину 13, Творець тварин, всіляко задовольняє: сонечко тобі світить, пестить тебе й тихим світлом місяця ясного, і повітрям цілющим... Так тобі Бог усім задовольняє твою побуту та шляхетність, насолоду! Чи не зобов'язаний і ти Йому сподобатися для твого ж добра — жити за совістю та законом божественним?" Нарешті,покота про любов до 53 є основнапок закону, тому що Сам "Євр'як полюбив нас безперечним коханням, шед із небес і людиною ставши для нас". 
     Друга основна порада закону — любов до ближнього. Виконання цієї вказівки є виконанням на ділі нашої любові до Бога. "Люби будь-яку людину, яка не виявляє тебе, і молілися за неї". 
     Закликаючи піднестися на висоту чесноти та внутрішнє перетвориться, о. Іван вказує на терпіння,щення образи, необтяжливість ближнього та ін. чесноти, особливо ж наохота і лікливість, такі рідкісні серед насstion. Сучасні прихильники втратили cary, тому й життя наша стала лише сон, мрія, поступове умирання, а не життя. Говорячи взагалі, невіра, відпадання від Бога, від божественних премних повелів, надягання на свій розум, сліпе продовження своїм пристрастями — причини всіх лих і падінь в історії людського роду. Повсякденна поведінка людини о. Іван коротко висловлює словами: "Ході завжди передери, як перед Обличчям Віка все доброго, всемогутнього, швидкослухняного, готового завжди здійснити слухняні бажання і прошесті серця твого". "Мисли та міркуй так, що на небі відомі всі твої думки, почуття та розташування душі твоїй". 
     Венеція нашого морального життя і важкої внутрішньої боротьби із собою становить майбутнє вічна блаженне життя, по Сантасьому: Переможному дам сісти зі лоток на троні Мійм (Апок. 3, 21). До цього життя у спілкуванні з ангелом і всіма слухнянимикликали голосно о. Іван усі 53 роки свого Фреплав. "Готовтеся негайно, час тече та наближає вас до кінця життя, а потім доведеться робити розрахунок із Домовиною Stan за все життя. Їй, Las, будемо всі готуватися, щоб придбати ковдр душі чисте, священне, приємнеter Женіху!" Неймовірних же, упорних і лінивих, справедливому та вічному формуванню на Бога, чекаєшкода. 
     Ось про що думає і що писав дорогий Батюшка в останній рік свого життя, утіху всім, хто любить його. За півтора місяця до смерті, вручаючи свою працю для друку, він торопил виконаний видання неодмінно до свята Різдваяча, навіть майже напередодні смерті він замислювався про перебіг роботи — так хотілося йому ще за життя потішити всіх своїм останнім словом, своїм останнім набрякальним благом. Але, видно, полум'яно молівся Батюшка про свою блаженну кончину: "Загоряюсь міцним бажанням бачити Художника, який і мене створив премудро за образом і подобою Своїм з розумом, почуттям, вільною волею й безсмертям до душі. Коли зустрінемо Його, бажаного?" Помірно він, помірний рухливий,зерк Бога, співрозмовник Божий, гарячий читач, лікар душ і телес,ячий добрий,ливий,ячий, ніжний! Але нині весело світиться цього кривиною (Притч. 13, 9), бо розумні сяятимуть, як світила на тверди, і, що звернули багатьох до істини — як зорі, повіки, назавжди (Дан. 12, 3). Той, хто переможно пройшов усі 79 років свого життя, сяяючи, як яскраве світло, і пішов до трону Найвищого, залишив за собою світну стезю (Іов. 41, 24). Той, хто, дотримуючись великого Сеятеля, розкидаючи щедрою рукою насіння на ніві чистому, залишив нам "живі колос", які не тільки тішать нас своїм повним, благодатно зрілим виглядом, але й живлять нас, зголоднілимиchAN; так і сам він став "живим волоссям", стисненим для людського життя, але готовим для життя вічно. Той, хто за життя свого потішив нас, слабких, і підтримує нас, слабких, посилюючи благодатні сили від 192,изуючись Youenies, буде виливати на нас сугубу благодатну допомогу, побачивши Господа обличчям до обличчя, якщо ми проситимемо його молитви. "Бог і святі, - говорив він, - так само чують нас на молитви, як чують один одного люди, що говорять між собою, або як чуютьтруді люди, які прийшли в храм, або як воїни - голос вождя, - чують навіть незрівнянно краще та досконаліше, тому що ми чутні слова іншого, але не знаємо, що в нього на серці та в думках.  Бог же і святі не так: бачать, що в нас в думках і на серці — Бог Сам, Своїм всевиходом, аекстрактну благодать Святогоdu, в Нашому вони вічно перебувають". Та буде праця сей в освіжаю від того, хто знайшов нині в Бозі спокій і блаженство, ми ж, нагадуючи справи, життя і кончину дорогого Батюшки, будемо наслідувати віру його (Євр. 13, 7). У виконанні волі автора, який зарекомендував зробити видання в можливо витонченішому вигляді, кожна книжка супроводжується портретом о. Івана, підписаним ним за 20 днів до смерті, і власноручю епіграфом, у якому містяться тексти Святого Письмом, даними про. Іваном спеціально для цього видання. Крім того, за вказівкою самого автора, обкладинка книжки представляє художнє зображення "живого коласа", що зріс навальній ніві його. Перев'язані снопи, за думкою про. Івана, показують момент розлуння від землі, необхідний для того, щоб стати "живим колосом" на небі. "Смерти є народження в життя вічне".
П.Івановський    

 
Вміст на фото книги.


 

Характеристики
Основні атрибути
СтанНовий
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок235
Країна виробникУкраїна
Мова виданняРосійська
ТематикаХристиянство
Користувацькі характеристики
Розміри145х200х10 мм
ПапірГазетна
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner