Пролог у тренуваннях на щодень року. Протоієрей Віктор Гурієв
Ціну уточнюйте
Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн
- Немає в наявності
- Код: ТО2234-6
Пролог у тренуваннях на щодень року. Протоієрей Віктор Гурієв. Видавництво Тираж 51. 2012 г. Обкладинка тверда. Папір офсетний. 800 стор. Розмір 240 x 175 х 38 мм
Пролог у тренуваннях на щодень року. Протоієрей Віктор Гурієв
ОПИС
"Пролог" — давньоруськийжитий збірник, що веде своє походження від ультрафіолетових місяцяслівів, у якому життя святих розташовані відповідно до днів їхньої церковної пам'яті.
Крім цього "Пролог" поповнюється великою кількістю повчальних статей, що ніколи не поміщалися в грецьких Сінаксарях.
У разі короткості викладу вони містять поради Івана Златоустого, Василія Великого, Бенеа Сірина, Феодора Студіта.
Як квітучий луг, "Пролог" прикрашений доступними зрозумілими та часто цікавими шматочками з давніх патериків, ковдрами пройнятий думками про 180", милістю, статевим коханням до ближнього, невидимою досконалістю і порятунком душі.
Все це зробило "Пролог" своєрідною православною енциклопедією, повсякденним супутником російської людини.
Незаперечно та літературний вплив "Пролога": оповіданнями з нього зображалися збірники поучень, їх цитатували пізніми життя святих і «Домгострою», на їхній основі складаються духовні вірші.
У новий час сюжети з "Пролог" часто використовували російські письменники.
Справжній збірник поучань складений за керівництвом церковногослав'янського "Пролога" протоієреєм Віктором Гур'єровим, відомим духовним письменником XIX століття. Йому належать також такі праці: "Четьєї-Мінеї в навчанні на щодень року", "Повчання за керівництвом житю святих рухливих жінок східної церкви", "Повчання за керівництвом афонського Патерика" (зд. 2, M., 1896). Пролог у тренуваннях був спочатку виданий у Росії 1889 року.
До шляхетних читачів
Пропонуючи до вашої, істинних читачів, навчання, складені нами за керівництвом Пролога, ми вважаємо тривалим сказати вам, що надихнув нас написати вінія.
Одного разу знаменитий церковний вітія, Інокентій, Архієпископ Херсонський, кажучи слово у разі мощах преподобного Димитрія Прилуцького, сказав про мощі Святих так: «Для чого вони біляжать перед нами стільки століть, як набридли ввечері токмо сном? Навіщо для того, щоб приймати від нас поклоніння? Але що потреби в наших культах тим, хто мзда білянева, коі насолоджуються царством Небесним? Якщо вони залишаються серед нас очевидно, не привносять самою нетлямленою плоттю на небо, то саме тому, щоб навчати й вчити нас, щоб показувати нам шлях живота вічного».
Якщо так виражається церковна вітія про мощі Святих, то що сказати про власне життя їх, життя, яке, на щастя нашого, зберігалося для нас хоча в написанні? Чи не вказує вона нам не тільки шлях живота вічного, але разом із цим, чи не відкриває перед нами і самі ворота, що ведуть у царство небесне? О, справді, так! Якій чесності не прикрасили себе Білі? Чи не зробили такого руху? ового заняття до порятунку не залишили нам? Чи хочемо вчитися в них любові до Закону? Їхня любов була така, що «ні скореня, ні тіснота, ні гонення, ні голод, ні нагота, ні небезпека, ні меч... не могли відлучити їх від любові божественного утвузвістііли» (Римл. 8:35-39). Чи хочемо приклади їх зміцнити свою віру? Їхня віра була такою міцна, що вони нею «подобажали царства, творили правду, отримувалилярі, заглушили губи левів, вгашували силу вогню, уникали вістря меча, зміцнювалися від пристрастей, були крепки на бойні, проганяли полиці чужих» (Євр. SMS33-34). Чи знайдете потрібним вчитися біля Святої надії на Бога? Ми дізнаємося, що вони тримали «свідчення надії (т.е. надії) сталі» (Євр. 10:23). Чи Терпінню вдасться вчитися в них? Побачимо, що одні з Найсвяткових «замчено, не прийнявши звільнення..., інші випробували чарунок і удари, а також зв'язки та темницю; були побивані камінням, перепулювані, піддають навантаженню;мерли від меча; скинулися в милості та козячих шкірах, зносячи вади, охитрив, злибання;...скіталися по пустелях і горах, по печерах і густинах землі» (Євр. 1135-38).
Так, надійно, сміливо можна стверджувати, що немає чесноти, которою б Святі не прикрасили себе, немає зсуву, якого б не зробили, і що, після Слова Нового ми ніде не знайшли найкращих занять до порятунку, крім життя їх.
І ось усе це й спонукає нас скористатися такими заняттями з Прологу, і ці уроки запропонувати увазі вашому, читачігрішники, для зміцнення вас у вірі, зміцнити в надії та зробити досконалими і в любові.
Мостимо святих вірних, та покриють властивою їм всеосяжною і всепрощально любов'ю вади наших поучань; так дарують користь душам, які поважають ону, і нехай зроблять і письменника, і тих, хто цінує ці навчання гідних милостейденних.
1888 року, грудня 6 дня.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Тираж - 51 |
Країна виробник | Україна |
Мова видання | Російська |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 800 |
Рік видання | 2012 |
Тематика | Християнство |
Стан | Новий |
Формат | |
Довжина | 24 см |
Ширина | 17.5 см |
Користувальницькі характеристики | |
Папір | Офсетний |
- Ціна: Ціну уточнюйте